piątek, 29 maja 2015

Arashi Live Tour 2014 The Digitalian

Arashi Live Tour 2014 The Digitalian - wydany zostanie 29.07.2015 r. w czterech wersjach:

- limitowany Blu-ray
- regularny Blu-ray
- limitowane DVD
- regularne DVD


Limitowane edycje zawierać będą specjalne opakowanie, booklet i 3 płyty. Według podanych informacji na trzeciej płycie ma zostać umieszczone nagranie z przygotowań do trasy koncertowej. 
Regularne edycje zawierają tylko 2 płyty z nagranym koncertem. 

...

Sprzedaż koncertu ruszyła już wszędzie.
Zamówiłam Limitowaną edycję DVD z CDJapan. Blu-ray był akurat niedostępny, teraz (7:01) już wrócił. DVD również ciągle dostępne. 
Coś się Arashi chyba zaczyna nudzić Japończykom, bo agencja wróciła do dodawania specjalnej płyty do wersji limitowanych.

Przyznam, że spodziewałam się tego koncertu nieco później. Na szczęście to nie Hawajski koncert i obyło się bez przepychania łokciami i zawieszonych serwerów. 

[AKTUALIZACJA 03,07,2015]
Ujawniono okładki nadchodzącego koncertu.
Wszystkie wersje okładek do zobaczenia TUTAJ

Jestem zadowolona z tych okładek. W końcu jest jakaś ciągłość z albumem, a nie jak przy LOVE. 
A jak Wam się podobają?

2 komentarze:

  1. Fuck this shit, jak zwykle nie zdążyłam...
    Jestem już za stara na ten sport. :(

    OdpowiedzUsuń