środa, 15 kwietnia 2015

Aozora no Shita, Kimi no Tonari - szczegóły

Ujawniono nowe szczegóły dotyczące nadchodzącego singla Arashi. 

Edycja normalna: 

1. 青空の下、キミのとなり (Aozora no Shita, Kimi no Tonari)
2. この手のひらに (Kono Te no Hira ni)
3. 何度だって (Nando datte)
4. 青空の下、キミのとなり (Aozora no Shita, Kimi no Tonari) Karaoke
+ Original talk track ウラアラトーク2015 (Ura Ara Talk 2015)
Edycja limitowana:
1. 青空の下、キミのとなり (Aozora no Shita, Kimi no Tonari)
2. Dandelion
+ booklet (14 stron)
+DVD: teledysk i making of  do Aozora no Shita, Kimi no Tonari
Aozora no Shita, Kimi no Tonari jest już do przesłuchania TUTAJ
Dla przypomnienia, nowy singiel promuje piosenkę do dramy Aiby Yokoso, Wagaya e, a w sklepach pojawi się  15.05.2015 roku.
...
Dawno nie było takich jasnych, naturalistycznych okładek. Moim zdaniem obie są ładne.
Piosenka to nie to czego się spodziewałam, Przypomina trochę Bittersweet
Ciągle liczę na dramowy teledysk.
Martwi mnie brak Sakurapu - znowu nie będzie go w żadnej piosence T.T
PS Zamówiłam LE Aozora no Shita, Kimi no Tonari bez wykorzystania punktów - te planuję zużyć na koncertowy THEDIGITALIAN.
PS2 Mój egzemplarz hawajskiego koncertu już do mnie dotarł, ale jak zwykle nie ma mnie w domu -.- szczegóły i zdjęcia już niedługo

AKTUALIZACJA 
W porannych programach pojawiła się zapowiedź teledysku. Kilka fragmentów: TUTAJ, TUTAJ I TUTAJ.
Jak wrażenia? 

5 komentarzy:

  1. Fuck. Zadałam pytanie w ankiecie do Ura Ara Talk, a kupiłam lajmitowaną edycję. :/

    Sama piosenka mi się podoba z wyjątkiem refrenu. Może się przyzwyczaję.

    I tak obejrzysz ten koncert przede mną. Zanim ja znajdę jakieś magiczne linki to sporo czasu upłynie.
    Na tumblrze nie byłam od tygodnia, bo unikam spoilerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalną wersję zawsze można później dokupić. O co spytałaś, jeśli można wiedzieć.
      Czekam na pełną wersję i jakiś występ - może wówczas się przekonam.
      Koncert już widziałam i jeszcze go w sobie przetwarzam.
      Magiczne linki poleciały mailem ;D

      Usuń
  2. W skrócie: jaki jest ich stosunek do zagranicznych, a zwłaszcza europejskich fanów.
    Magiczne linki wylądowały w spamie i do teraz nawet nie wiedziałam, że przyszyły. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tego rodzaju pytań pojawiło się na tyle dużo, że nie będą mogli ich zignorować. Trzymam za to mocno kciuki :)

      Usuń
    2. Zobaczymy 15 maja.
      Tylko musiałam skłamać, że jestem z Tokio, bo kazali wybrać skąd się jest, a można było wybierać tylko z jedną z prefektur, nic z poza. :/ To se wzięłam Tokio, bo kto bogatemu zabroni! Ale im napisałam, że jestem Polką.
      Ach ten johnnysowy rasizm XXI wieku...

      Usuń