wtorek, 31 marca 2015

Aozora no Shita, Kimi no Tonari - nowy singiel!!

Dziś (31.03.2015) rozpoczęła się przedsprzedaż 46 singla Arashi!! 
Aozora no Shita, Kimi no Tonari wydany zostanie już 13.05.2015 r. w dwóch wersjach.


Wersja normalna zawierać będzie piosenkę tytułową, jej wersję instrumentalną, dwie nowe piosenki oraz Ura Arashi Talk” - będzie to specjalne nagranie, na którym Arashi odpowiadają na pytania fanów. Pytania w języku japońskim można było przesyłać na stronie j-storm.co.jp do 29.03.2015.
Wersja limitowana to piosenka tytułowa i jedna nowa piosenka oraz płyta DVD z teledyskiem i makingiem.

Aozora no Shita, Kimi no Tonari to piosenka przewodnia do nadchodzącej dramy Aiby, Yokoso, Wagaya e
Serial rozpocznie swoją emisję 13.04.2015 r. na kanale FujiTV. Krótki opis można znaleźć tutaj. Obsada dramy pojawi się w najbliższym VS Arashi.

...
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem singla wersja limitowana, to ma szczęście! Krążek ciągle jest dostępna na CDJapan - nieco to dziwne, ale wydaje mi się, że osoby, które postanowiły kupić singiel (reszta nie ma pieniędzy po hawajskim koncercie i/lub trzyma resztki na Digitalian) zdecydowały się na pakiet z dwiema wersjami, albo tylko regularną. 
Od jakiegoś czasu limitowane single nie znikają z CDJapan tak szybko jak kiedyś, a jeśli już znikną to pojawiają się znowu. Nie śledziłam ostatnio danych sprzedaży, więc trudno mi stwierdzić, czy single Arashi zaczęły się gorzej sprzedawać, czy też powiększono ich nakład. 
Ja z kupnem singla wstrzymują się aż do otrzymania wszystkich punktów rabatowych z hawajskiego koncertu. Liczę, że wersja limitowana będzie ciągle dostępna (Sakura nadal tam jest), bo to singiel do dramy Aiby, czyli Aiba będzie w centrum >////<
Nie wiem dlaczego, ale mam duże oczekiwania co do tego singla. Liczę na piosenkę w stylu Tomadoi Nagara, a teledysk w klimatach My Girl.
A Wy macie jakieś oczekiwania?  

2 komentarze:

  1. W końcu udało mi się kupić! \(^o^)/ W końcu~~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!! ;3
      To teraz musisz trzymać kciuki za mnie i powrót samodzielnej wersji limitowanej ;)

      Usuń