niedziela, 15 lutego 2015

Muzuczne meme ver.2

Przez pewne okoliczności zostałam zmuszona "przesiać" moją muzykę. Pomyślałam, że to dobra okazja do zrobienia tego meme jeszcze raz.
Dla przypomnienia zasady: Typ muzyki mówi wiele o człowieku, który jej słucha. Wybierz „odtwarzaj losowo” na swoim ipodzie, telefonie, itunesie, odtwarzaczu itd. i spisz pierwsze 20 piosenek. Potem przekaż to do maksimum 10 osób.
Jedna zasada: nic nie pomijaj.


01. Matsumoto Jun - Dance in the dark
02. Morning Musume - Kare to Issho ni Omise ga Shitai!
03. Arashi -  Natsu no namae
04. Berryz Koubou - Love together!
05. Kochasz tylko mnie (z filmu Barbie Księżniczka i Żebraczka)
06. Kanjani8 - T.W.L 
07. Arashi - Step and Go
08. Morning Musume - Ren'ai Hunter
09. C-ute - Sakura Chirari
10. Beyoncé - Single Ladies (Put a Ring on It)
11. H.P. All Stars - ALL FOR ONE & ONE FOR ALL!
12. C-ute - Chou WONDERFUL
13. Gecchuu! Rabu Rabu (z anime Pretty Cure)
14. Berryz Koubou - Maji Bomber!!
15. C-ute - Shochuu Omimai Moushiagemasu
16. Arashi - Gori Muchuu
17. IU - Obliviate
18. C-ute - Soku Dakishimete
19. Arashi (Aiba Masaki) - Secret Eyes
20. Arashi - Pikanchi Double

Tym razem wyszło bardziej wiarygodniej, ale to nadal nie jest pełny obraz tego czego słucham. Może następnym razem się uda...
Prawie połowa tego zestawienia to piosenki z Hello!Project. Nie jestem zdziwiona, ale jeśli ktoś potrzebuje wytłumaczenia to proszę: w moim ocenianiu piosenek(muzyki) zauważyłam pewną tendencję, mianowicie często zapamiętuję piosenki po układach tanecznych - jeśli jakiś mi się spodoba piosenka (nawet jeśli nie jest dobra, np. Perfume spending all my time) automatycznie jest wyżej notowana. Oczywiście, z automatu próbuję nauczyć się takiego układu, albo chociaż jakiegoś charakterystycznego ruchu - to ostatnie dotyczy głównie Arashi -.- o ich układach trzeba zrobić oddzielną notkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz