piątek, 30 stycznia 2015

Sakura - szczegóły + radio rip + okładki + zwiastun mv

Ujawniono dziś szczegóły dotyczące zbliżającego się singla Arashi! Dla przypomnienia, krążek wyjdzie 25.02.2015 r.

Wersja normalna:
01. Sakura
02. 同じ空の下で (Onaji sora no shita de,)
03. more and more + wersje instrumentalne wszystkich piosenek

Wersja limitowana:

CD:
01. Sakura
02. Rise and Shine  + wersja instrumentalna do Rise and Shine
DVD:
Teledysk do tytułowego utworu i making
+16 stronicowy booklet

Yeah! Będzie making!! Ostatni raz dodany był do singla chyba przy Love Rainbow, czyli w 2010 roku. 

Niedawno w swojej audycji radiowej, Bay Strom, Nino puścił fragment Sakury:

W porannych wiadomościach pokazano pierwsze fragmenty teledysku do Sakury. Do zobaczenia TUTAJ/TUTAJ/TUTAJ 
SAKURA MV theme is light and shadow. The past, current, and future represented with red, black, and white color.” 

Co myślicie o okładkach, piosence i ujawnionych fragmentach teledysku? 
Po tym co pokazano wiemy już, że na 90% nie doświadczymy w klipie żadnego tańca (szkoda -.-) i na ewentualny układzik trzeba będzie poczekać do występu w Music Station. Nie zmienia to jednak tego, że z niecierpliwością czekam na cały teledysk. Sho prezentuje się zaskakująco dobrze(a ostatnio to tak różnie z tym było), reszta zresztą też, więc jest już duży plus - w czarnym im do twarzy xD
Z okładek bardziej podoba mi się ta wersji limitowanej, ale obie są dobre. Czarno-biały koncept  przypomina mi czasy LOVE (a to był dobry album z dobrymi zdjęciami). Może doczekamy się w tym roku powrotu do seksi konceptu... 
Co do piosenki, to moim zdaniem pasuje ona brzmieniem do ostatniego albumu. To nie ballada, więc liczę na jakiś ciekawy układ taneczny i dance practice na makingu (dokładnie tak jak to zrobili przy Zero-G).

Na koniec jedna z fanowskich wersji okładek do Sakury 


Występ z Music Station. Za tydzień powtórka z rozrywki. (czy to nie dziwne?)
Nie wiem czy zacząć się martwić, ale ten występ mnie nie porwał.

7 komentarzy:

  1. Piosenka wysłuchana w Ouroboros - jarałam się jak głupia. Nie dość, że Shun w roli głównej, to Arashi w tle. Drama idealna.

    Piosenka sama w sobie mi się bardzo podoba i faktycznie - pasuje brzmieniem do ostatniego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Toma... Toma, Toma, Shun xD
      Gdyby nie ten singiel zignorowałabym Ouroboros - teraz oglądam i czytam mangę - jest moc xD

      Usuń
    2. Zrobiłam to samo. Zaczęłam oglądać głownie dzięki Arashi. Teraz oglądam, bo mega mi się spodobała :D

      Usuń
  2. Małe dopowiedzenie: powstaną dwie wersje klipu. W TV version uświadczymy ich tańca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, tylko dlaczego teraz? Dodadzą ten teledysk do hawajskiego koncertu, czy dopiero do kolejnego best clips?
      Obserwuję promocję tego singla i nie mogę pozbyć się wrażenia, że coś jest nie tak.

      Usuń
    2. Ps. teledysk już w obiegu w internecie - obejrzany :D

      Usuń
    3. Też już widziałam ;) Ładnie wyszło. Z makingiem (i tumblr) wstrzymam się do przyjścia mojego egzemplarza.

      Usuń