czwartek, 15 stycznia 2015

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] II edycja - dzień 22

Ulubiony moment z Himitsu no Arashi-chan

Ciężko wybrać tylko jeden, ponieważ ten program zmieniał wielokrotnie swoją formułę + miał mnóstwo segmentów, które pojawiały się i znikały kiedy chciały.

Z pierwszych odcinków w których Arashi odkrywało sekrety różnych zawodów – tak, takie kiedyś było założenie tego programu - widziałam tylko kilka epizodów, moim ulubionym jest odcinek, w którym Ohno i Sho stali się  childminder'ami i pilnowali małej Koharu. 
Sho był bardzo opiekuńczy i przeuroczy, szczególnie gdy usypiał małą X”D reszta będzie mu kiedyś porzucać dzieci do pilnowania kkk

V.I.P Room – niewiele widziałam z tego odcinków, na YouTube czasami coś się pojawia, ale oglądam tylko gdy znam gościa. Z tego bloku najbardziej podobało mi się to, że przychodzące panie (i panowie) mogły powiedzieć co myślą o poszczególnych członkach Arashi – najbardziej rozbawiła mnie Tabe Mikako. 

Mannequin 5 – lubiłam oglądać ten segment gdy byli w pięciu, kiedy zaczęli pojawiać się dwójkami oglądałam tylko gdy a) był pairing, który lubię, b) gościem była osoba, którą znam i lubię. Najlepsze i tak były odcinki specjalne, w których fani mogli głosować na strój, który podobał im się najbardziej. Bardzo żałuję, że przed zakończeniem emisji programu nie udało się zrobić jeszcze jednej edycji specjalnej Y.Y Moim ulubionym SP był ten, w którym Nino „ukradł” od reszty po jednym elemencie stroju i wygrał xD


V.I.P Limousine – widziałam głównie odcinki z Ohmiyą – fajny był ten z Kodą Kumi – i randkę „Sakuraiby” 
urocze to było XD 
Mam co do tego odcinka pewną teorię, ale może lepiej nie będę jej pisać, bo jeszcze obrażę czymś fanki Sakuraiby. A! I był jeszcze odcinek z Ohno i Aibą, w którym Ohno został wrobiony w mówienie, a później Aiba się nad nim zlitował i pozwolił mu milczeć. I jeszcze Ohno na rybach – raz z Nino (który został na lądzie i czekał jak wierna żona, kiedy Ohno zabawiał się z jakaś panią) i raz z Sho.

Arashi Sharehouse – blok, który oglądałam najbardziej regularnie, pominęłam chyba tylko odcinki z Juntoshi (na 100% świąteczny SP, w którym było dużo komediantek) + kilka innych. Szkoda, że nie udało się zrobić odcinka z Ohno i Aibą Y.Y
Najfajniejsze były i tak SP gdzie byli w piątkę – szczególnie ten, w którym Nino oberwał piłeczką pingpongową
kkk 
oraz ten, w którym pokazali jak Ohno molestuje Sho i Nino xD. Z normalnych lubię: odcinki z Matsumiya i stadem komediantek oraz przyjście maskotek w odcinku z Perfume (Juni jest przeuroczy); odcinek, w którym gościem była Kutsuna Shiori - uczyła mówić Sakuraibę po angielsku; odcinek z Aimią i Inoue Maou; Ohno macający po tyłku Nino; Nino i jego poduszkę, z którą wyczyniał dziwne rzeczy – ciekawe czy ekipa programu dała mu ją po zakończeniu zdjęć?


To chyba tyle, kiedyś nadrobię segment z kucykami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz