poniedziałek, 13 października 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] II edycja - dzień 01

Ulubiona piosenka Arashi

To trudne pytanie. Nie potrafię wskazać jednej piosenki. 
Mój zakłamany last.fm pokazuje, że z Arashowych piosenek:
  • od momentu jego założenia najczęściej słuchałam - A.Ra.Shi
  • przez ostatnie 12 miesięcy najczęściej słuchałam - P.A.R.A.D.O.X.
  • przez ostatnie 6 miesięcy najczęściej słuchałam - GUTS!
  • przez ostatnie 3 miesiące najczęściej słuchałam - Calling
  • przez ostatni miesiąc - Love so sweet
  • a przez ostatnie 7 dni - (ponownie) Calling 
Z moich ulubionych piosenek mogę wskazać  Blue, Rock you, voice, Green, Oh Yeah! i wiele wiele więcej... wszystko zależy od nastroju.

TUTAJ posegregowałam piosenki singlowe od najmniej lubianej do najbardziej lubianej. Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś takiego z piosenkami z poszczególnych albumów (jeden filmik jeden album, ewentualnie dwa co by było dłuższe). 

PS Pojawiła się zapowiedź mv do Zero-G. Jeden z wielu fragmentów z porannych japońskich programów można zobaczyć tutaj. Omo omo!! Dawno się tak nie uśmiałam xD aż nie mogę się doczekać całości!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz