wtorek, 9 września 2014

"THE DIGITALIAN" - nowy studyjny album!!

Już jakiś czas temu Arashi poinformowali fanów, że na jesieni pojawi się trzynasty studyjny album. Właśnie dziś (9.09.2014) ruszył preorder tego długo wyczekiwanego krążka!!
 THE DIGITALIAN oficjalnie trafi na sklepowe, japońskie półki 22 października. Znajdą się na nim trzy wydane w tym roku single (Bittersweet, GUTS!Daremo Shiranai).
Edycja limitowana zawierać będzie: 
- 16 piosenek,
- 60 stronicowy booklet,
 DVD z teledyskiem i makingiem,
specjalne opakowanie.

Edycja regularna zawierać będzie:
- 17 piosenek 
- 32 stronicowy booklet. 
............

Nie wiem o której dokładnie zaczęła się sprzedaż na CDJapan, ale ok. 6:30 pojedyncza wersja limitowana była już out of print. Kupiłam więc tak zwaną wersję podwójną, która zawiera wersję regularną i limitowaną (teraz będę miała już wszystko i nie będę musiała w przyszłości kombinować xD ) Jak zniszczyłam fort templariuszy w Assassin's Creed 3 (zbyt wiele emocji by pójść spać dalej) czyli gdzieś ok. 8:20 wersja podwójna została już wyprzedana. Dla osób, które nie załapały się na wersję limitowaną mam dobrą wiadomość: na Yesasia sprzedaż THE DIGITALIAN jeszcze nie ruszyła (9.09.2014, godz. 11:10). 
.............

Jeśli chodzi o moje oczekiwania wobec tego albumu to nie chcę się na nic nastawiać. Niech mnie zaskoczą jak przy LOVE (nie obrażę się jeśli powtórzą ten koncept, seksi Arashi nigdy dość x"D). Jak nic najbardziej oczekiwanym elementem tego krążka jest dołączony do wersji limitowanej dysk DVD z makingiem. Jeśli mnie pamięć nie zawodzi to ostatni taki dodatek był przy Arashi 10-11TOUR "Scene" - Kimi to Boku no Miteiru Fukei - DOME+. 

4 komentarze:

  1. Szczęściara.
    Ja liczę, że będzie jeszcze "dorzut" jak to się czasem zdarzało...
    Nie chcę kupować na YesAsia :(
    Nie dość, że pewnie będzie szło w uj długo, to na CDJapan mam punkty do wykorzystania i chcę sobie kupić kolejne tomy Sailor Moon... T_T
    Koncept z tego co słyszałam ma być "elektroniczny": digital x Arashi. Ale czy Beautiful World też nie miało takiego konceptu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto rano wstaje ten ma jeszcze szanse się załapać na CDJapan xD
      Na YesAsia już się pojawił, jest jeszcze wersja limitowana.

      Usuń
    2. Ale czemu w wakacje?! T_T
      Wiem. Zamówiłam. Pewnie przyjdzie tydzień po twoim. O ile w ogóle przyjdzie... =< (Nigdy nie wybaczę im mojego limitowanego Arafesu. Nigdy.)

      Usuń
    3. Bo mamy analogiczną sytuacje do tego co było z LOVE - podobne terminy koncertów, a dokładnie rok temu (10 września 2013) rozpoczęła się przedsprzedaż albumu. Ich szefowie sprzedaży lubią powtarzalność, oby tylko na koncertowe dvd nie kazali czekać tak długo.
      Moich egzemplarzy spodziewam się w dzień premiery, już sobie nawet zaplanowałam przyjazd do domu xD
      Z Yesasia nigdy nic nie wiadomo, wiec będę trzymać kciuki za Twoją przesyłkę.

      Usuń