sobota, 30 sierpnia 2014

Wszystkiego najlepszego MatsuJun!!!!

Wszystkiego najlepszego z okazji 31 urodzin!! Juni bądź zdrowy, szczęśliwy, najedzony i wyspany!! 

Ależ ten czas leci, znowu obchodzimy urodziny Juna. Co zmieniło się w moim stosunku do niego przez ten rok?
Po pierwsze, tęsknie za czarnymi włosami. Uczucie to urodziło się we mnie po obejrzeniu Arafes'13. 
[za tym tęsknie,               a                 to już mi się znudziło]

To nie tak, że ten kolor jest zły - wszystko zależy od ułożenia włosów, no ale... niech wróci już do ciemnych. Nie mogę się pozbyć wrażenia, że sam nie był do końca zadowolony z fryzurki jaką miał w Shitsuren Chocolatier. Jeśli ktoś regularnie ogląda Arashowe programy powinien bez problemu przypomnieć sobie jak Juni często pomykał w czapkach. Nie żeby nie robił tego wcześniej, ale teraz było to aż nagminne  - przypadek? Nie sądzę. 
[czapeczka + Nino]
[Sho + Nino + czapeczka XD]

Po drugie, dojrzałam do tego by podobał mi się Jun z zaczesanymi do góry włosami. Wcześniej jakoś specjalnie za tym nie przepadałam... chyba się starzeje...
[moje ulubione zdjęcie z serii tych "do góry" <3]

Po trzecie, coraz mniej podoba mi się głos Juna kiedy śpiewa -.- na tumblr trafiłam na składankę z solowymi partiami Juna i bardzo szybko ją wyłączyłam, była jeszcze jedna część brrrrr... 
Żeby nie było, że mam coś do Juniego - ideały nie istnieją, musiało być z nim coś nie tak.

A teraz nacieszmy swoje oczy:
 
 
 
 
Wesołego dnia Matsumoto Juna xD

PS Może uda mi się wstawić dziś (albo jutro) recenzję LOVE Tour. 
PS2 Po ilości notek widać, że ciężko mi się ostatnio zmobilizować, dlatego też wychodzę do Was propozycją: Czy jest coś związanego z Arashi o czym chcielibyście tutaj przeczytać? Ewentualnie recenzję jakiej Arashowej płyty chcielibyście tutaj zobaczyć? (moje zbiory można zobaczyć TUTAJ, ostatnio wzbogacone zostały o: single - GUTS! i Daremo Shiranai, DVDARASHI 10-11 TOUR "Scene"-Kimi to Boku no Miteiru Fukei - Stadium i ARASHI Around Asia 2008 in Tokyo).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz