poniedziałek, 23 czerwca 2014

Muzuczne meme


Zrobiłam to już jakiś czas temu i wsadziłam na tumblr. Skoro jednak zostałam oficjalnie zatagowana wsadzam to meme jeszcze raz tutaj razem z oficjalnym odautorskim komentarzem.

...
Typ muzyki mówi wiele o człowieku, który jej słucha. Wybierz „odtwarzaj losowo” na swoim ipodzie, telefonie, itunesie, odtwarzaczu itd. i spisz pierwsze 20 piosenek. Potem przekaż to do maksimum 10 osób.
Jedna zasada: nic nie pomijaj.

1. Ohno Satoshi - Hit the floor
2. Morning Musume - Seishun Collection
3. Arashi - Paretto 
4. Afromania - Minna no Peace 
5. Tegomass - Neko Chudoku
6. Arashi - Dear Snow
7. f(x) - Sweet Witches
8. Tegomass - Donuts
9. Arashi - The Bubble
10. U-kiss - Intro (conti Ukiss)
11. Country Musume - Kakumei Chikku Kiss
12. Taniec Wampirów - Zaproszenie na bal
13. IU - 벽지무늬
14. IU - Ungly Ducking 
15. Arashi - Fly
16. Arashi - Kitto Daijoubu
17. Girl’s Day - 텔레파시
18. Berryz Koubou - Piriri to Yukou!
19. Arashi - Eyes with delight
20. Morning Musume - One, Two, Three (updated)
...

7/20 piosenek jest związanych z Arashi - może to nie jest jakaś ogromna dominacja, ale dobrze obrazuje ich pozycje na liście zespołów, których słucham. Jest ich dużo, ale nie przytłaczająco dużo. Dobrze, że pojawiły się stare piosenki Arashi - lubię 3 i 4 album i często ich słucham - ich muzyka była wówczas mocniejsza, więcej sakurapu itd. Co do solówki Ohno to najciekawszy jest w niej szept Sho XD 
To "losowanie" odnotowało k-pop 5/20 - cieszę się, że wyskoczyła IU, bo to jej najwięcej słucham, a mogła gdzieś się zawieruszyć w natłoku tych zespołów.  
Oczywiście pojawiły się takie piosenki i zespołu, które automatycznie przełączam, np. U-kiss, f(x) czy Afromania.  
Skromny polski element też jest dobry, ale liczyłam na coś innego, jakąś piosenkę z bajek Disney'a czy coś z zbuntowanych lat gimnazjum, ewentualnie piosenkę, która może zostać wykorzystana do jakiegoś filmiku.

To teraz możecie sobie mnie spokojnie analizować XD 

Taguję Bang! choć wiem, że minie jeszcze sporo czasu zanim to zrobi. no proszę, a jednak  zrobiła XD 

PS Przyszły dziś do mnie moje single. Szły równo 29 dni -.-
Szkoda, że będę mogła je zobaczyć/dotknąć/posłuchać dopiero po 7 lipca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz