piątek, 23 maja 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] Dzień 30 - ostatni

spam : zdjęcia, gify etc.

To już ostatni dzień wyzwania. Posumowanie znajdziecie na końcu notki. Teraz czas na trochę spamu! Wszystko co znajdziecie poniżej zostało wybrane  w mój ulubiony sposób na "stopowanie" przy pomocy mojej małej, domowej fanki Aiby. Zaczynajmy!!
[z sesji promującej album 5x10]

[Ohmiya <3]
[Arafes]
[Aimiya]
[Junba <3]
[niby Juntoshi, ale jednak bardziej Juni smile]
[Matsumiya kkk]
[a to jednak jest Ohno i Aiba, a nie Nino jak kiedyś myślałam]
[słodko <3]
[Sakumiya kkk]
[chibi Sakumoto]
[Sakuraiba]
[Dziadki kkk]
[Kaze trio <3]

[mogę dostać taki prezent]
[hłe hłe hłe~]
[chibi Kaze trio <3]
[Aiba i Ohmiya]
[Nino pilnuje swojego mężczyzny] 
[małe zapyzielce kkk]
[Aiba - hm~ kiedy to było?]
[kkk ciekawe co sobie myślą kiedy oglądają takie stare zdjęcia?]
[wesoła twórczość fanów XD]
[Juni i jego śliczna fryzurka]
[LOVE Tour - ja chcę już to DVD!!]
[i znów Junba <3]
[Nino]
[Ohno-san]
[kkk niektóre rzeczy się nie zmieniają]

A na koniec kilka fanartów!
[Sho]
[huhu~]
[Aiba]
[śliczny <3]
[Arashi <3]
[huhu~ seksi!]

I to już wszystko! 30-dniowe wyzwanie dobiegło końca! Notka wstępna została opublikowana 9.03.2014r. - a dziś mamy 23.05.2014r. Dobrze, że to wyzwanie nie trwało 100 dni, bo pewnie wstawiałabym to przez dwa lata.
[tak Juni, brawa dla mnie -.- (co za entuzjazm)]

Przez te "30 dni" wydarzyło się kilka rzeczy: byłam chora, obrażona, skończył mi się internet i byłam na święta w domu.... ech~ życie...
To było ciekawe doświadczenie, wiele pytań poruszało kwestie, o których chciałam tu napisać, ale brakowało mi motywacji. Myślę, że kiedyś powtórzę coś takiego.
Teraz czas na rozwiązanie zagadki z Dnia 1. Kłamstwem w tym poście był fragment "trafiłam na teledysk Arashi do Pikanchi Double". Poprawna odpowiedź to teledysk do Sakura Sake. A Wy co obstawialiście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz