niedziela, 18 maja 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] Dzień 26

Zrób fandomowy mashup! Jeśli Arashi znaleźliby się w twoim innym fandomie, jakie by mieli tam role?
Sherlock (BBC) - moje stare zauroczenie w nowej odsłonie. 
Sherlock Holmes to jeden z moich ulubionych książkowych bohaterów. Zapałałam do niego głębokim uczuciem - bardziej podziwem niż miłością - od razu. Najbardziej lubię w nim jego umysł i sposób myślenia - bardzo skrupulatny i bardzo logiczny. 
Serial, w którym przeniesiono przygodny słynnego detektywa do czasów współczesnych to nowe i nieco inne spojrzenie na jego poczynania. Charakterologicznie młodszy Holmes oddany jest bardzo dobrze, jednak w całej serii nie jest już na piedestale, musi dzielić się nim ze swoim wiernym kompanem, dr.Johnem H. Watsonem. Podoba mi się to, że w końcu ktoś pokusił się na bliższe przedstawienie doktora oraz wielu innych postaci, które w wersji książkowej pojawiały się epizodycznie i opisywane były niemal bezpłciowo.
Kto jeszcze nie oglądał serialu powinien koniecznie zobaczyć pierwsze dwie serie. Ja trzecią cały czas przetrawiam i jeszcze nie umiem powiedzieć co o niej myślę - oprócz ostatniej sceny z ostatniego odcinka, ta mi się w 100% podobała XD Panie, które lubią łączyć ze sobą dwóch męskich bohaterów w pary również znajdą tu coś dla siebie i zapewniam, że nie trzeba się będzie nawet zbytnio wysilać i głowić nad tym kto jest z kim. Twórcy serialu wiedzą doskonale jak przyciągnąć do siebie publiczność. 
Czekając na czwarty sezon zastanówmy się jakby to było gdyby Arashi naciągnęło na siebie skórę (serialowych) Sherlockowych bohaterów.  

Na pierwszy ogień idzie tytułowy bohater: Sherlock Holmes.
Obsadzenie tej postaci to mój największy problem ponieważ pasuje do niej aż dwóch członków Arashi, mianowicie Aiba Masaki i Ninomiya Kazunari
Za Aibą przemawia jego zamiłowanie do eksperymentów oraz wzrost, natomiast za Nino jego cięty język, bystry umysł, blada skóra i mało entuzjastyczne podejście do jedzenia.Najlepiej byłoby gdyby Aimiya wykonała "scalenie" znane z Dragon Ball Z. Powstały w ten sposób osobnik będzie idealnym Sherlockiem. 
[scalenie ]
Jest jednak tak, że dla Nino przewidzianą mam jeszcze jedną rolę, dlatego też nieoficjalnie panem Holmesem zostaje Aiba! 
Gratulacje!!

Dr. John. H. Watson

Tutaj wybór był już nieco prostszy. Kierując się moją pierwszą myślą Johnem zostaje Sakurai Sho
Sho to troskliwy gość - stanie w obronie przyjaciół, zrobi herbaty, dopilnuje żeby wszyscy coś zjedli, schowa używki... Bardzo ładnie będzie się prezentował w tych wszystkich Johnowych swetrach oraz stworzą z Aibą bardzo zgrabną Sakuraibę w wersji Johnlock XD 

Mycroft Holmes
Starszy brat Sherlocka. Brytyjski rząd w jednej osobie. Troszczy się o swojego małego braciszka na swój własny, specyficzny sposób. W jego osobę najlepiej wcieliłby się Matsumoto Jun
Jun lubi stawiać na swoim i mieć wszystko pod kontrolą. Troszczy się o resztę grupy choć nie zawsze pokazuje to otwarcie.

Jim Moriarty

Największy wróg Sherlocka. Serialowy Moriarty to umysł jeszcze cudowniejszy niż umysł samego Sherlocka.  Pozwolę sobie zacytować wypowiedź znalezioną na filmwebie "Groteskowy, szalony, niebezpieczny, a przy tym śmieszny i w tym właśnie nieobliczalny." Takie małe, niebezpieczne słoneczko XD Nino będzie pasował do niego idealnie.
Niewinna buźka, talent aktorki i bardzo sprawny umysł - Nino ma wszystko by zostać nowym przestępcą-konsultantem.

pani Hudson 

Jeśli ktoś uważnie czyta tego postanie nie trudno będzie mu zgadnąć kto "wcieli się" w tą uroczą starszą panią. 
Dobra, tak szczerze mówiąc to nie miała zbytnio pomysłu na to kim może być Ohno. Żadna z postaci do niego nie przystaje. Mógł zostać jakimś trupem lub panią Hudson. Zdecydowałam się na drugą opcję ponieważ to naprawdę sympatyczna postać i co najważniejsze: gdyby nie ona Anglia by zginęła...

A Wy w co wsadzilibyście naszych burzowych panów? 

8 komentarzy:

  1. Mnie ogólnie ten Sherlock BBC się nie spodobał. Cały tumblr się nim zachwycał, przyjaciółka jest fanką, więc stwierdziłam, że obejrzę jak będzie lecieć na TVP2 i się rozczarowałam. Jedyną rzeczą jaką wyróżnia tą adaptację to gejowskie podteksty. :/ Tak, słyszałam, że 3 sezon jest ponoć wyjebany w kosmos w stosunku do reszty, ale nie chce mi się męczyć przez 2 słabe sezony dla jednego dobrego.
    Już wolę ten znienawidzony przez wszystkich fanów Sherlocka "Elementary" z kobiecym Watsonem. Bardziej mi się podobał.

    Ja bym chciała zobaczyć Arashi w świecie pokemonów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie wszystkim podoba się to samo. Ten Sherlock to bardzo luźna interpretacja oryginału, która nie skupia się tak bardzo na rozwiązywaniu zagadek. Johnlock jest uroczy <3
      Moim zdaniem 3 sezon bardzo odstaje od reszty, jest miejscami mocno sentymentalny i będę go jeszcze długo trawić.
      Przyznam, że nie słyszałam o tej wersji Sherlocka, przeczytałam sobie właśnie opis i... nie. Na dzień dzisiejszy nie zaakceptuje kobiety Watsona, może kiedyś... może nigdy... kobiety są takie irytujące...

      Arashi i pokemony brzmi dobrze XD Chętnie zapoznam się z Twoją wizją.

      Usuń
  2. Die-hard Sherlock fans mówią, że ta Watson nie ma charakteru i jest jednowymiarowa. Nie wiem czy to jest dla ciebie irytujące. ;p

    Mam pomysł na fika Arashi x Pokemon (Ohmiya duh!), ale nie mam weny... Poza tym powinnam pisać licencjat... m(_ _)m

    P.S. Arafes już wyciekł. Są już gifowo-obrazkowe spoilery na tumblerze... Masz może jakieś linki by ściągnąć? Bo nic nie mogę znaleść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najbardziej irytujące jest to, że jest kobietą. To jest takie niewygodne i może skusić scenarzystów do zabawy w swatanie pani W. i pana S. albo do zwykłych zbliżeń pozbawionych wyższych emocji. Dodatkowo nie przepadam za tą aktorką.

      Brak weny to słaby pretekst, bo wena nie istnieje - są tylko chęci. Przekonuje mnie bardziej ten licencjat-kończ go sobie spokojnie, a w wakacje zabierz się za pokoemonowe Arashi - będę czekać XD

      PS Tak, wiem. Wyciekł już w sobotę rano -.- Jeszcze się za żadnymi linkami nie rozglądałam, bo mój egzemplarz jest już w Polce i jutro (21.05.2014) powinien zostać dostarczony - aż sobie specjalnie powrót do domu zaplanowałam na ten weekend żeby go sobie obejrzeć i powrócić na tumblra bez stresów - w sobotę wycieknie już nowy singiel...
      Jeśli trafie gdzieś na jakieś linki to dam znać ;)

      Usuń
    2. No to dla mnie też jest smutne, że jak w jakimś amerykańskim serialu głównymi postaciami są kobieta i facet to muszą skończyć jako para (dlatego przestałam oglądać "Kości" - wolałam głównych bohaterów jako przyjaciół i partnerów w rozwiązywaniu zbrodni). Co z przyjaźnią damsko-męską, goddamnit!?

      Tu się nie zgodzę~~ Myślę, że to jest bardzo indywidualne. Ja potrafię się gapić w pustą stronę i chociaż chcę to nic nie napiszę (ew. od razu wyrzucę do do kosza bo uznam za beznadziejne), a są dni, w których fiki się same piszą.
      Pozostaje mi tylko zazdrościć twojej sytuacji.

      ad. P.S.
      Gupie człowieki z gupim działającym dvd. Czyli tu też będą spoilery. =<
      Ja szukałam, ale nic nie znalazłam. W anglojęzycznym i japońskojęzycznym internecie nie znalazłam, a w chińskojęzyczny się nie zapuszczam, bo go nie rozumiem.
      Źródło, z którego wcześniej korzystałam (Hachi.A@blogspot) od listopada już nic nie uploaduje, a na jpopsuki jeszcze nie ma. =<
      Gupi ludzie z działającym dvd. :/

      Usuń
    3. Wywalanie kartki z fikiem jest bezmyślne, jeśli Ci się nie podoba odłóż to na bok i wróć do tego później i na spokojnie.
      PS Spoilery tylko słowne i pewnie nie tak szybko, no chyba, że bardzo mnie zainspiruje ten koncert XD
      A co z odtwarzaczem płyt w komputerze lub laptopie czy konsoli do gier (jeśli się nie mylę kiedyś napisałaś pod którymś rozdziałem "Mafii", że zabiłabyś Ohno za zniszczenie Twojej konsoli - z tego można wnioskować, że takową posiadasz)?
      Hachi.A@blogspot niestety umarło, też z tego powodu cierpię :/
      PS2 Znalazłam (chyba) sprawne linki do rawów, jeśli jeszcze ich potrzebujesz podaj swój adres mailowy.

      Usuń
    4. No wywalanie kartek to była hiperbola. Mam zeszycik z fikami i np. leży tam początek jednej Ohmiyi, na którą miałam pomysł, ale jak zaczęłam pisać to wyszło zupełnie coś innego i do dziś nie wiem gdzie to ma iść. :/
      Na komputerze zaś leży początek innej Ohmiyi, która wiem jak ma się skończyć, ale nie wiem co ma być w środku. :/
      No właśnie zepsuł mi się ten na laptopie. Osobnego nie posiadam gdyż jedyny telewizor jaki w domu jest, jest u mamy, a ona jest takim technofobem, że ją chwilami pilot do tegoż telewizora przerasta. Odtwarzacz DVD to byłby dla niej zbędny wydatek.
      Taa... Mam DS. Różowego. Ale bez żadnej cyferki przed "d", więc nawet nie mogę na nim grać w najnowsze części Ace Attorney i Pokemonów, a co dopiero odtwarzać płyty... =< m(_ _)m

      kunoichi@onet.eu

      Usuń
    5. Daj im i sobie czas. Pomysł czasami musi dojrzeć i ewoluować.

      W takim razie koniecznie musisz postarać się o napęd zewnętrzny do laptopa - zawsze można zasugerować, że chce się to dostać jako prezent urodzinowy lub gwiazdkowy, ewentualnie samej zacząć na to odkładać. To nie jest drogi sprzęt, jeśli dobrze pamiętam to jest tańszy niż Arashowe DVD. Bang! ma coś takiego i ostatnio bardzo ratuje jej życie, a ja mam to w planach niedługo kupić - mój napęd w laptopie umarł dawno temu - tylko zastanawiam się czy teraz nie opłaca się bardziej zainwestować w nagrywarkę z bluray.
      Je śli myślisz bardziej o odtwarzaczu dvd to zawsze można podpiąć pod ten jeden telewizor, a później razem oglądać koncerty ;D to tylko kwestia dogadania się, koncertów nie będziesz przecież oglądać codziennie np. u mnie PS3 podłączone jest pod telewizor w salonie - jeśli chcę coś oglądać (lub grać) głośno to deklaruje i nikt nie zgłasza sprzeciwu (czasami nawet mama przyjdzie, usiądzie obok, zacznie oglądać i się wciągnie), tylko raz gdy grałam usłyszałam od taty "zamawiam telewizor o godzinie X bo będzie mecz", ale to też nie był problem bo udało mi się znaleźć punkt zapisu gry na czas.

      Usuń