niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowa drama Nino + singiel



Już od 12.04.2014 r. na kanle NTV rozpocznie się nowa drama z Ninomiyą Kazunarim.
Yowakutemo Katemasu ~ Aoshi Sensei to Heppoko Koukou Kyuji no Yabou.
Scenariusz dramy powstał na podstawie powieści, o tym samym tytule, autorstwa Takahashi'ego Hidemine. Drama będzie nadawana w każdą sobotę o 21:00, czyli tuż przed Arashi ni Shiyagare.
Zbliżający się do 30-stki Tamo Aoshi, będący całkowicie pochłonięty swoimi badaniami z zakresu biologi na Uniwersytecie Tokijskim, niespodziewanie zostaje poproszony o zastąpienie jednego z nauczycieli biologi w prestiżowym prywatnym liceum, do którego sam wcześniej uczęszczał. Do tego zostaje mianowany menadżerem szkolnej drużyny baseballowej składającej się jedynie z pięciu członków. Ponieważ dla uczniów najważniejsza jest nauka, treningi odbywają się tylko raz w tygodniu, z tego też powodu drużyna nigdy nie wygrała żadnego meczu. Tamo widząc w nich ciekawy, choć dziwny materiał postanawia im pomóc. Wiedząc, że chłopcy kochają grać, zgłasza ich do ogólnokrajowych szkolnych zawodów baseballa. (opis z dramawiki)
[Nino jako Tamo Aoshi]
Nowa drama jak zawsze oznacza nowy singiel. Najnowsze "dziecko" Arashi nazywa się GUTS! i wydane zostanie 30.04.2014. w dwóch wersjach:
- wersja normalna:
01.GUTS !
02.君が笑えるように (Kimi ga Waraeru youni)
03.Love Wonderland   + wersje instrumentalne wszystkich piosenek
- wersja limitowana:
01.GUTS !
02.Fly + wersja instrumentalna do Fly, DVD z teledyskiem do GUTS!, booklet(12 stron)

Nino puścił w swojej audycji radiowej GUTS!  do przesłuchania tutaj lub tutaj

Przyznam, że spodziewałam się jakiejś ballady, ale to też mi się podoba. Zdecydowanie bardziej niż Bittersweet po pierwszym usłyszeniu. Mam teraz dylemat bo obudziła się we mnie potrzeba posiadania tego singla. Wersji limitowanej nigdzie już nie ma, a jest na niej inna piosenka niż na wersji normalnej. Można poczekać na wersję limitowaną w edycji koreańskiej, ale ta wersja normalna też kusi.... ogólnie jestem teraz w dupie bo zachciało mi się fochać na Arashi i wydawać pieniądze na inne chłopczyki... ech~

Wracając do Yowakutemo Katemasu to szczerze powiedziawszy po pierwszych zapowiedziach myślałam, że Nino będzie nauczycielem w podstawówce. No bo wystarczy na niego spojrzeć, on wygląda jak licealista! 
Kilka fotek z planu zdjęciowego:
I kilka zdjęć z najnowszych czasopism: 

Omo~ czuję się jak pedofil przeglądając te fotki. Ciekawe, który policjant uwierzyłby mi, że Nino ma 30 lat i że jednak nie jestem pedonooną -.-

Obsada dramy:

Mamy tu chłopca z Hey! Say! JUMP (ta sama agencja co Arashi) i dziewczynkę, która grała młodszą siostrę w ostatniej dramie Juna - Shitsuren Chocolatier. Ogólnie dużo młodych "męskich"twarzyczek (po dokładny spis nazwisk odsyłam do dramawiki)Podsumowując większość z tych chłopców wygląda poważniej od Nino.  

Co do dramy nie mam na razie żadnych oczekiwań. Poczekam sobie spokojnie na pierwszy odcinek, może nawet przejrzę raw. Zdecydowanie bardziej ciekawi mnie nowa drama Ohno XD o niej być może już niedługo... ogólnie ten dramowy sezon wiosenny jest bogaty w emocje dla AraBang55. Oprócz dram Ohmiyi mamy jeszcze pierwszą koreańską dramę Seungri'ego z Big Bang. Będzie się działo, będzie zabawa...
[Sri strażak ze specjalną dedykacją dla Bang! która dzielnie znosi moje jęczenie] 

PS Powinnam niedługo przestać się obrażać na Arashi i wrócić do 30-dniowego wyzwania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz