niedziela, 9 marca 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] WSTĘP

Od jutra zaczynam odpowiadać na 30 nietuzinkowych pytań dotyczących Arashi. 
Wyzwanie zostało znalezione w czeluściach internetu, przetłumaczone i nieco zmienione przez Bang! 
Z założenia odpowiedzi powinny pojawiać się codziennie, ale jeśli coś się nie pojawi to znaczy, że:
- zapomniałam ( mało prawdopodobne)
- rozchorowałam się tak bardzo, że nie mogę włączyć komputera ( mało prawdopodobne)
- nie mam internetu (możliwe, ale lepiej odpukać)
- pojechałam na weekend do domu XD 
Zachęcam wszystkich do wspólnego robienia tego wyzwania :D 


PYTANIE NA JUTRO: 
"Opowiedz historię o tym, jak zostałeś fanem Arashi. Dołącz do niej jedno kłamstwo i sprawdź, czy czytelnicy odgadną, co nie jest prawdą."

3 komentarze:

  1. W sumie w te wakacje na swoim blogu też robiłam 30dniowe wyzwanie Arashi tylko, że ja robiłam to najczęściej znajdywane na blogach fanek i tylko je sobie przetłumaczyłam.
    No i w sumie netykieta, mówi, że jak się jakieś meme skończy do powinno się kogoś tagnąć i w sumie myślałam o tobie, bowiem teraz jesteś moją jedyną arasiową internetową znajomą, ale się wstydziłam >/////////< Bo w sumie, znamy się tylko z tego, że czytam wasze fiki. >////<

    Pozdrawiam,
    Kunoichi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma się czego wstydzić, chętnie zobaczę sobie to wyzwanie, które robiłaś - mam w planach jeszcze jedno, może to to samo.
      Czekam na link do bloga :D

      Usuń
    2. Link jest w moim profilu na blogspocie. ;P
      Proszę: http://pinkmoon.blog.onet.pl/2013/06/26/30-day-arashi-challenge-meme/
      >//////< Hazukashii...

      Usuń