środa, 19 marca 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] Dzień 8

Pamiętacie wstęp. Podałam w nim kilka możliwych przyczyn  nie pojawienia się nowej notki, o dziwo spełniła się ta najmniej brana pod uwagę...
Dzień 8
W jaką grę chciałabyś zagrać z Nino?

Jakoś nie mogę pozbyć się wrażenia, że wspólne granie z Nino szybko skończyłoby się bijatyką, jeśli nie na pięści to na słowa. Nino jest graczem i ja jestem graczem. Mnie irytuje jak ktoś spierdzieli mi misje, albo muszę czekać 3 minuty nim druga osoba zdecyduje, którą zbroje chce sprzedać, bo już nic nie mieści się jej w plecaku. Jego pewnie też to irytuje - dlatego najlepiej grać samemu. No chyba, że to wyścigi albo bijatyki - tylko, że nie przepadam za takimi grami, więc z góry odpadają.


Jeśli muszę wybierać to chętnie zagrałabym z Nino w coś z serii Lego np. w Lego Marvel - tylko kiedy doszłoby do misji, w której jest Spiderman musiałby mi go oddać - staremu zauroczeniu nie staje się na przeszkodzie. 

Kolejna gra nie ma tryby wieloosobowego, ale chętnie zobaczyłabym jak gra w nią Nino. Mowa tu o grze Dragon Age Origins (w polskiej wersji Dragon Age Początek). 
Kto jeszcze nie grał powinien to jak najszybciej nadrobić, ponieważ pod koniec tego roku przewidziana jest premiera trzeciej części!! A wracając do Nino i przyglądania się jego ewentualnej rozgrywce. Oczywiście nie chodzi tu o obserwowanie jego umiejętności taktycznych, tylko tego jaką postacią będzie grać (kobieta-mężczyzna; elf-krasnolud-człowiek), z którym z towarzyszy będzie mieć romans i czy będzie znęcać się nad Alistairem (tak samo jak ja). Każdy z towarzyszy jest inny i to, do którego Nino zapała większą sympatią może nam sporo o nim powiedzieć.... aish~ pół królestwa za te informacje... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz