niedziela, 16 marca 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] Dzień 7

Możesz wybrać się na wycieczkę dookoła świata z jednym członkiem Arashi. Kogo byś wziął, gdzie byś pojechał i dlaczego?

Po dłuższym zastanowieniu wybieram Matsumoto Juna, a odwiedzilibyśmy Paryż i Londyn. 

Nie jestem typem poszukiwacza przygód. Brak bieżącej wody i internetu doskwierałby mi straszliwie. Dlatego właśnie MatsuJun, a nie Aiba - myślałam o nim na samym początku, ale perspektywa bardzo szalonej wyprawy przestraszyła mnie bardziej niż jego zdolności językowe, ponadto ostatnio odkryłam, że potrzebuję kogoś kto będzie bardziej odpowiedzialny ode mnie i taki właśnie wydaje się MatsuJun - pomaga w planowaniu wszystkich elementów koncertów więc wspólną wyprawę też mógłby zaplanować. Zadba o hotel, plan wycieczki itd., a dodatkowo nie wpadnie raczej na taki "cudowny" pomysł jak bieganie po jakiś dzikich stepach.
Zwiedzilibyśmy muzeum i galerie, odwiedzilibyśmy kilka znanych butików - Juniego na to stać, a mi nie musi nic kupować, wystarczy że pozwoli się "ubrać" XD - jedlibyśmy same dobre rzeczy i byłoby czysto, ładnie i cywilizowanie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz