sobota, 15 marca 2014

[Arashi 30-dniowe wyzwanie] Dzień 6

Masz możliwość podarować każdemu Araszowi prezent urodzinowy. Co by to było?

Kupowanie im czegoś jest bezsensowne bo mają znacznie więcej pieniędzy niż ja, więc ode mnie dostaliby na pewno coś zrobionego własnoręcznie, na 98% z filcu. Bawię się tym od jakiegoś czasu i chyba idzie mi całkiem nieźle.
[delikatne nawiązanie do ostatniego albumu Arashi]

["warsztat pracy"]

[Junbowa poduszka na igły, już po przejściach]

[Kuma-chan]

 Prezenty dla Bang!: 
[świąteczne etui na telefon, projekt prototypowy] 
[torcik na Dzień Bang!, więcej zdjęć tutaj]

Każdy mógłby dostać po takim torciku/pudełeczku w swoim kolorze, albo:
Ohno – filcowe rybki i robaczki;
Nino – filcową mini konsole do gier;
Aiba – filcowe zwierzaki (jestem na etapie uczenia się robienia foki tak żeby nie przypominała już mutanta XD)
Sho- filcowe jedzenie;
Jun – jeszcze nie wiem co dokładnie, ale na 100% byłoby pełne cekinów.
[foka mutant w fazie produkcji]


PS mój obecny filcowy projekt to Ohno z Shinigami-kun(jego nowej dramy o której wkrótce powinnam napisać coś więcej).  
[projekt wstępny] 

2 komentarze:

  1. Shinigami-kun wygląda uroczo. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D na naszej stronie na facebooku można zobaczyć już jak wygląda skończona wersja

      Usuń