sobota, 25 stycznia 2014

Wszystkiego najlepszego Sho-chan!!

25.01.1982 pani Sakurai urodziła Sho. Mamo Sho dziękujęmy Ci za to, że zniosłaś ten ból i wydałaś na świat tak niezwykłe stworzenie. 
Wszystkiego najlepszego Sho-chan!! 

Dużo zdrowia i snu!
Dużo pisania, nagrywania i wydawania sakurapu! - ja tęsknie za tymi wstawkami
Bądź ostrożny w Soczi, trzymaj się swojej grupy i nie daj się porwać rosyjskim fankom.
Odwagi w wyznaniu Aibie swoich uczuć, takimi podchodami niczego nie wskórasz!

Co sesję powtarzam sobie, że skoro Sho skończył studia jednocześnie robiąc karierę to i ja mogę zakończyć pomyślnie edukację - w tym roku jakoś to nie działa >.< mam ochotę pójść w kącik sobie połkać, ale szkoda mi na to czasu 


Dziś tak skromnie, ale po 8 lutym na pewno pojawi się jakaś aktualizacja. Czekając trzymajcie kciuki XD

* [Bang!] Sho - mój 4 [niedoszły jeszcze] biasie… życzę Ci, żebyś się nim wkrótce stał. Kolejne "T.A.B.O.O" może bardzo pomóc, wiesz? kkk  

Aktualizacja - 12.02.2014

Raz jeszcze wszystkiego najlepszego Sho - nowy ulubieńcu Bang! 


Kiedy zaczynamy poznawać Sho najpierw widzimy, że jest seksi XD

Później zaczynamy o nim czytać i dowiadujemy się że skończył studia i pracuje w wiadomościach. Nie dość, że przystojny to jeszcze mądry i zdolny - myślimy sobie.
[moje najukochańsze zdjęcie Sho <3 ]
A jeszcze później zaczynamy oglądać programy, koncerty i wszystko co tylko można i...
... dochodzimy do wniosku, że tam to nikt nie jest normalny, ale co tam można było trafić gorzej XD






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz