środa, 25 grudnia 2013

Wszystkiego najlepszego Aiba-chan!!


24.12.1982  stał się cud i w bardzo odległej Chibie na świat przyszedł Aiba Masaki.

Z małym opóźnieniem Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!! 
Dużo, dużo zdrowia - obyś już nigdy więcej nie trafił do szpitala. Dużo radości i czerpania samej pozytywnej energii z tego co robisz. Płaczu tylko ze szczęścia. Twoje łzy smutku łamią serce wszystkich fanów. 
Mnóstwa zawarowanych pomysłów - gdyby nie Ty Arashi byłoby strasznie nudne XD Jesteś naszym Słoneczkiem, więc proszę nie przestawaj się uśmiechać. 
Gratulacje z okazji pierwszej głównej roli w filmie!! Miracle Debikuro-kun no koi to mahou trafi do kin jesienią 2014 roku. Razem z Aibą grać będzie m.in Ikuta Toma!


Z okazji 31 urodzin 31 zdjęć ^^ 

Aiba na koncertach daje z siebie wszystko, choć zdarza się, że jego głos czasami zawodzi. Przyznam, że raz nawet śniła mi się taka sytuacja... to było straszne.
[Janakute - moja ulubiona solówka Aiby, strój i taniec jaki zaprezentował na koncercie były idealne ^o^]
[najładniejsze stroje z LOVE Tour jakie zostały uwiecznione na zdjęciach i upublicznione]
[uśmiech jaśniejszy niż słońce <3]
[NekoAiba <3]
[chyba tylko Aiba mógł zgodzić się na coś takiego] 
[młodziutki Masaki]
[młody Aiba]
[bardzo lubię to zdjęcie, swego czasu gościło u mnie na tapecie w telefonie]
Dla mnie Aiba jest najprzystojniejszy z całej piątki. Może w programach tego zbyt często nie pokazuje, ale jeśli tylko zechce potrafi być bardzo męski i seksowny. Szykując się do pisania tej notki zajrzałam w folder ze zdjęciami Aiby i znalazłam w nim prawie same poważne/seksowne fotki... 
[z mv do Troublemaker]
[z mv do Hatenai Sora]
[nie bądź taki przystojny...]
[fryzura z czasów Last Hope - nie pogniewałabym się gdyby wrócił do takiego uczesania] 
[to zdjęcie też miałam na tapecie xD]
[z magazynu M girl (jesień/zima 2013/2014) - jeśli kiedyś będę miała za dużo pieniędzy na pewno sobie kupię ten numer]
Aiba w okularach to dla mnie oddzielna kategoria piękna.
[zdjęcie promujące solowy program Aiby - Aiba Manabu - jak będę miała więcej czasu i samozaparcia będę go oglądać regularnie]
Jak powszechnie wiadomo Aiba bardzo lubi zwierzęta, a one (choć czasami okazują mu to w dziwny sposób) również bardzo go lubią. 
[Aiba i mój przyszły pies XD] 
[Aiba i 'stary oppa' kkk]

Na koniec jak zawsze kilka pairingowych fotek XD

Aimya

Junba

Ohba

Sakuraiba

WESOŁYCH ŚWIĄT!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz