poniedziałek, 16 grudnia 2013

Oricon charts 2013


Arashi wygrali w 6 kategoriach w rankingach Oricon'u za rok 2013.

- 1 miejsce za największe zyski ze sprzedaży albumu (LOVE) - 2.58 miliardów jenów
1 miejsce za największe zyski ze sprzedaży DVD (AraFes 2012) - 4.67 miliardów jenów
1 miejsce za największą ilość sprzedanych egzemplarzy albumu (LOVE) - 797,000 kopii
1 miejsce za największą ilość sprzedanych egzemplarzy DVD (Arafes2012) - 806,000 kopii
1 miejsce za największą łączną ilość zysków ze sprzedanych DVD (Arafes i Popcorn) - 9.2 miliardów jenów
1 miejsce za ogólne zyski ze sprzedanych singli, albumów i DVD - 14.19 miliardów jenów

Gratulacje Arashi!! 

Z okazji wygranej Arashi udało się na ramen i gyozę. Riida za wszystko zapłacił XD

Kiedy tylko zobaczyłam te wszystkie liczny przypomniało mi się to co kilka razy usłyszałam od mamy po tym jak uradowana oznajmiłam jej, że udało mi się zamówić płytę: "Nie zbiednieją jeśli nie zamówisz tym razem". Pewnie jest w tym sporo prawdy, jednak to bardzo ciekawe uczucie mieć świadomość, że moje pieniądze są częścią czegoś tak wielkiego XD 

Mimo całej radości i dumy jaką teraz czują chyba wszyscy fani Arashi, zaczynam zastanawiać się jak naprawdę jest to wszystko jest liczone. Czyżby Oricon liczył rok od grudnia do grudnia? Wszystko na to wskazuje. W rocznym podsumowaniu nie był brany najnowszy singiel AKB48 (ten o niesamowicie długim tytule) - a mógł on odebrać 1 miejsce za zarobi z ogólnej rocznej sprzedaży. 
Zastanawiam się również na ile przed wręczeniem nagrody zespół (i agencja) już wiedziały, że ją dostaną. I czy właśnie dlatego wstrzymały się się przed wydaniem DVD z Arafes 2013 jeszcze w tym roku? Bo jeśli to jest powód to jestem w stanie im wybaczyć i jeszcze się powstrzymać  przed wydaniem tych pieniędzy, które są na to DVD odłożone, ale to wyczekiwanie już mnie wyniszcza...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz