piątek, 13 grudnia 2013

Funky dance~

Przyznam, że kiedy po raz pierwszy zobaczyłam układ do Funky byłam święcie przekonana, że fanki pozabijają się nawzajem przy machaniu rękami. Z niecierpliwieniem wyczekiwałam pierwszego koncertu i relacji o karetkach pogotowia, które zabierały tuziny poobijanych... o dziwo nic takiego nie miało miejsca. Trasa koncertowa dotarła już do Tokyo Dome i nadal żadnych ofiar śmiertelnych...

Dyscyplina i sumienność japońskich fanów w nauce układu jest zdumiewająca. Wiadomo przecież, że z koordynacją ruchową bywa różnie. Tak naprawdę niewiele jest piosenek do których układy fani 'tańczą' razem z zespołem - fani Arashi to przecież nie fani Hello!Project, którzy sprawiają wrażenie jakby znali układy lepiej niż dziewczęta na scenie.
Wracając do Funky - samo Arashi powiedziało, że układ stworzony po to by móc go zatańczyć z fanami to eksperyment. Jeśli ta inicjatywa nie wyjdzie już więcej nie będą niczego takiego organizować (najwyraźniej też obawiali się ofiar śmiertelnych kkk...)
Ja zaczęłam wierzyć w powodzenie tej akcji dopiero po zobaczeniu TEGO. Filmik trwa ledwo 30 sekund, ale robi wrażenie. Tyle ludzi tańczących to samo O.o z perspektywy z jakiej oglądają to Arashi wszystko musi robić jeszcze większe wrażenie. Osobiście liczę na to, że przy wydawaniu DVD z tej trasy jako dodatek dorzucą nagrania tańca (ale skupione na fanach) z kilku koncertów.
Ja, jak już kiedyś pisałam, też uczę się tego układu. Po tym jak piosenka została zaśpiewana i zatańczona podczas ostatniego Music Station idzie mi znacznie lepiej XD Przy nauce pomagają również fanowskie dance cover'y które rozmnożyły się na YouTube.
TUTAJ mój ulubiony, pomysłowość fanów nie zna granic XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz