czwartek, 14 listopada 2013

Kogo wybierasz?


W jednym z ostatnich odcinków Arashi ni Shiyagare gość-pani Fukada Kayoko (aktorka, która grała już z całą piątką) została poproszona o wybranie spośród Arashi swoich typów. Zamiast przytaczać odpowiedzi pani podam swoje własne XD 

Mąż – Ohno Satoshi

  1. Jest artystą, a ja wychowywałam się wśród artystycznych dusz. Myślę, że wiem jak się z nimi obchodzić oraz czuję się spokojniej i swobodniej mając przy sobie osobę, która właśnie coś rysuje. Nawet jeśli będzie pochłonięty swoją pracą twórczą sama jego obecność mi wystarczy <3
  2. Je prawie wszystko, więc nie będzie większego problemu z karmieniem.
  3. W jakimś wywiadzie powiedział, że lubi zmywać. Nauczę go jeszcze odkurzać i będzie idealnie XD
  4. Jego grupa krwi to A. Prawdopodobieństwo, że nasze dzieci będą miały grupę krwi 0 jest więc niewielkie.
  5. Chciałabym usłyszeć od niego, że lubi moje małe dłonie...   

    Kochanek - Aiba Masaki


    Mogłabym podać tuzin argumentów, ale żaden nie będzie wystarczająco dobry. Aiba to Aiba, czego chcieć więcej?

    Przyjaciel – Matsumoto Jun
    1. Sprawia wrażenie osoby, która w przyjaźni jest bardzo wierna i troskliwa, a jednocześnie do bólu szczera.
    2. To typ księcia z bajki, a ja już z tego wyrosłam. Takie nieporozumienie jak zakochanie nie miałoby więc miejsca. Zresztą zdecydowanie bardziej lubię jego głupiutką i szaloną stronę. 
    3. Już dwa razy śniło mi się, że razem chodzimy po sklepach i oglądamy ubrania XD zawsze po przebudzeniu czułam się tak dobrze i szczęśliwie; ach~ ile bym dała za to by te sny stały się rzeczywistością.

    Ojciec – Sakurai Sho

    1. Widać po nim, że lubi dzieci.
    2. Nie miał lekko ze swoimi rodzicami, więc myślę, że jako ojciec z jednej strony może sporo wymagać, a z drugiej będzie bardzo mocno wspierał dziecko we wszystkim co będzie robić.
    3. Ojciec powinien zapewniać dziecku stabilizacje we wszystkich aspektach życia, a Sho wydaje się być właśnie taką osobą, która potrafi to zrobić.
    4. Pomoże w pracy domowej, nawet tej z plastyki XD

    Nieznajomy – Ninomiya Kazunari

    Nie będę przepraszać za to, że znalazł się własnie tutaj. Jestem przekonana, że żadne z nas nie wytrzymałoby za długo ze sobą. To niezdrowe kiedy podobne do siebie osoby są ze sobą zbyt blisko, no chyba ze to rodzeństwo, niestety nie ma kategorii "brat".  

    A Wy jak byście wybrali? 

    PS Jest 14.11.2013, godzina 9:35. Moja Miłość jeszcze do mnie nie doszła. To już czwarty tydzień. Strasznie się martwię.   ok. godziny 13 dostałam telefon, że Miłość została dostarczona. Jutro ją sobie wymacam i w końcu posłucham  X"D

1 komentarz:

  1. Moja Miłość też wczoraj doszła, ale że balowałam do późna dopiero dzisiaj odebrałam. ;)

    OdpowiedzUsuń