niedziela, 15 września 2013

5x14

Arashi gratulacje z okazji 14 rocznicy!!
Życzę Wam:
- dużo zdrowia,
- zadowolenia i satysfakcji z tego co robicie, 
- troszkę więcej odpoczynku i wolnego,
- jak najmniej konfliktowych sytuacji, 
- niegasnącej miłości od najbliższych i fanów,
- singla, którego strona A zostanie napisana przez Nino.
W porównaniu do tego jak długo jesteście razem mój staż jako fana nie jest duży (niecałe pięć lat znajomości i ponad dwa lata "bycia" fanem). Wielu rzeczy jeszcze nie wiem, wielu nie widziałam. Dziękuje za to, że jesteście nadal razem. Za możliwość uczenia się i poznawania wielu różnych rzeczy oraz za to, że wypełniacie moje życie tak wieloma emocjami. 
Bądźcie zdrów i zawsze trzymajcie się razem!

Z okazji 14 rocznicy 14 zdjęć które lubię lub mam do nich sentyment (kolejność przypadkowa oprócz pierwszego). 

[kiedy myślę Arashi to zdjęcie jakie pierwsze zawsze przychodzi mi na myśl, jest w nim coś co upewnia mnie w słuszności wyboru tej grupy jako obiekt zainteresowania] 



[Małe, plażowe Arashi; teraz już tak chętnie nie zdejmują koszulek. To zdjęcie, które zawsze mnie bawi. Jest na nim prawie wszystko: Ohmiya (kurcze Nino wydawał się wówczas większy od Ohno), sposób stania Juna i klata Sho (jako jedyny miał się czym pochwalić XD) i jeszcze ta przerwa między Sho, a resztą.... kkk]


[Małe Arashi-pierwsze próby nadania kolorów.Nino wydaje się być bardzo zmęczony, ale zarazem jest tu przesłodki, Jun, który stara się ze wszystkich sił wypaść jak najlepiej, też.]


[Arashi jako wojownicy pomagający dzieciom w rozwiązywaniu zadań domowych - jakoś tak to szło. Widziałam kilka odcinków tego programu. Był uroczy i przezabawny. Już wtedy widać było kto ma dobre podejście do dzieci.]

[Zdjęcie z kalendarza - pragnę go tak bardzo...]

[Arafesw 2012 - cudne zdjęcie, cudne stroje, cudny występ]

[po prostu je lubię, jest takie... swojskie XD]


[małe Arashi i mała Ohmiya <3]


[Z terasy Beautiful World - prawdziwe emocje są najlepsze]

[zdjęcie, które mnie uspokaja, chce sobie wstawić je jako tapetę na laptopie, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego rozmiaru <smuteczek>]

[chu~ kkk... lubię włosy Sho z tego okresu]

[plakat promując program AtarashiArashi - yeah! seksi Arashi, nawet Nino wypadł nieźle]

[lubię chyba wszystkie fotki z tej sesji, to zdjęcie zostało wybrane bo jest takie rodzinne... kkk]

[zdjęcie z płyty Boku no Miteiru Fūkei - moim zdaniem jedno z najfajniejszych zdjęć Arashi, lubię w nim naprawdę wszystko]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz