wtorek, 23 lipca 2013

Łysy Ohno???


Wszystko zaczęło się wczoraj wieczorem. Kiedy po dniu pełnym niemal bezowocnych poszukiwań i wpychania ogórków do słoików włączyłam komputer. Pierwszą rzeczą jaką zobaczyłam był łysy Ohno. Bezmyślne "Ee?" było jedynym dźwiękiem jaki wydałam. Będąc jeszcze w szoku działa się instynktownie, tj. dzieli się 'tym' dziwactwem z kimś kto zrozumie i wpadnie w podobne zdumienie. Kiedy Bang! skomentowała wszystko: "OMG..."  gdzieś z tyłu mojej głowy zaczął odzywać się jakiś cichutki głosik powtarzający w kółko: "a nie mówiłem, pozbycie się włosów można było się spodziewać, przecież jest bardzo chory." 

Ale spokojnie, nie chodzi oczywiście o prawdziwego Ohno Satoshiego, ale jego postać, w którą wciela się specjalnej dramie z okazji tegorocznego  24-Hour Television

[zdjęcie promocyjne do dramy  Kyou no Hi wa Sayounara]



Kyou no Hi wa Sayounara  to historia 29-letniego Kouty, u którego wykryto chłoniaka złośliwego. Mężczyzna, w czasie pozostałych mu 3 miesięcy życia, akceptuje swój los i przygotowuje się do śmierci. (opis z dramawiki). 
Ohno jest trzecim członkiem Arashi, który zmagać się będzie z 'nieuleczalną' chorobą na szklanym ekranie w czasie 24-Hour Television. Wcześniej mogliśmy oglądać zmagania MatsuJuna i Nino. 
Moja pierwszą reakcją na wzmianki o nowej roli Lidera był szeroki uśmiech, nawet jeśli sam opis był dość przygnębiający.  Później włączyło się myślenie...


[Kouta (Ohno) i jego (dramowa) rodzina]

[Pies - wierny przyjaciel głównego bohatera - i jego pan]
[fanart do dramy, niesamowite jak szybko fani zaczęli tworzyć]


Ohno schudł, ale na szczęście nie aż tak chorobliwie jak za czasów Maou. Mam nadzieję, że Pani Ohno i reszta Arashi po zakończeniu zdjęć zadba o niego i wspólnymi siłami przywrócą mu pućki na twarzy.


[pućki XD]

A co do łysej głowy Ohno, która była przyczyną powstania tej notki, to nie jestem w 100% pewna czy to jego włosy - taki 'niewierny Tomasz' ze mnie w tej kwestii...

[golimy, golimy- tylko czy naprawdę to jego włosy?]

Jeśli jednak naprawdę pozbył się włosów to te nowe wrosną mu zdrowsze, a i Nino będzie mógł go sobie posmyrać po głowie, wszak doskonale wie jak to być łysym XD

[bezwłosy Nino]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz