poniedziałek, 29 lipca 2013

Telefon – nowa tapeta



Z natury nie wsadzam grupowych zdjęć na tapetę w telefonie. Prawie zawsze coś jest z nimi nie tak:

- albo ktoś zrobił dziwną minę,
[Nino, czy wszystko w porządku?]
albo ktoś dziwnie wygląda, 
[może lepiej to przemilczeć?] 


[Michael powrócił?]
-albo ktoś ma złą fryzurę, 
[osoba, która wmówiła im, że wygolone po bokach włosy im pasują powinna zostać zwolniona]

albo zdjęcie jest koszmarnej jakości,
 [fanfik dla osoby, która znajdzie to zdjęcie w dobrej jakości!!]

- albo Jun jest za blisko Ohno.
[bo ja nie lubię Juntoshi!!]

------------------------------------------------------------------------------------------------------

[moja nowa tapeta :3 ]

W tym zdjęciu zakochałam się od pierwszego wrażenia. Jak dla mnie jest idealne. Bije z niego spokój, przyjaźń i miłość – czyli dokładnie to co zazwyczaj czuje kiedy myślę Arashi.
Zdjęcie pojawiło się ostatnio w jednej z japońskich gazet. Zespół zaczął coraz intensywniej promować tegoroczne 24hTV. Pani Yayoi Kusama - artystką światowej sławy, która współpracowała m.in. z Louis Vuitton – i Ohno Satoshi są autorami wzoru jaki widnieje na tegorocznych koszulkach.
[w tym roku koszulki są w czterech kolorach: różowym, białym, żółtym i niebieskim. Kolory reprezentują cztery pory roku]


[Yayoi Kusama - japońska rzeźbiarkamalarkapisarka, aktywistka polityczna i performerka awangardowa. Jej najdroższa praca została sprzedana za 5,1 mln dolarów,, jest to rekordowa suma jaką zapłacono za dzieło za życia jego twórcy". Naprawdę niesamowita kobieta.]
[niektóre wzory torebek jakie zaprojektowała Yayoi Kusuma dla  Louis Vuitton. Na ebay używane można kupić już od 1,900.00 dolarów.]


Wracając do zdjęcia, to moja pierwsza myśl na jego widok – portret rodzinny.
[cudowna rodzinka XD]

Zdjęcie będzie gościć na ekranie mojego telefonu na pewno do 24hTV albo i dłużej, no chyba że pojawi się jakieś nowe 'zniewalające' zdjęcie Aiby.
[mam o niego zbyt wielką słabość]  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz